BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

PASŪTĪJUMI
  • Vai mans pasūtījums ir saņemts/apstiprināts/būs izpildīts? - Ja esat aizpildījis pasūtījuma formu līdz galam (tālāk-pirkt) un saņēmis apstiprinošu e-pastu (dažkārt iesakām pārbaudīt arī spamu kastīti) ar rēķinu, tad Jūsu pasūtījums ir saņemts. Ar Jums sazināmies tikai tādos gadījumos, ja neesam saņēmuši apmaksu par pasūtījumu, ir sniegta neprecīza informācija vai pasūtījums netiek pieņemts noslogotības dēļ.
  • Vai var veikt pasūtījumu uz šodienu vai rītdienu? - Pasūtījumus vēlams veikt vismaz 2-3 dienas iepriekš. Uz tekošo dienu pasūtījumus nepieņemam. Gadījumos, kad vēlaties noformēt pasūtījumu uz nākošo dienu, lūgums, pirms pasūtījuma noformēšanas sazināties ar mums pa e-pastu, sociālajiem tīkliem.
  • Vai man ir jāgaida 2-3 dienas pirms es veicu pasūtījumu vai varu veikt pasūtījumu agrāk, piemēram, nedēļu pirms? Cik laicīgi jāveic pasūtījums? - Mūsu vēlme ''pasūtījumu noformēt vismaz 2-3 dienas iepriekš'' nenozīmē, ka nevarat pasūtījumu veikt savlaicīgāk. Tieši pretēji, varat pasūtījumu veikt kaut mēnesi iepriekš.
  • Vai es varu veikt pasūtījumu zvanot pa tālruni? - Cenšamies pāriet uz mūsdienīgām opcijām, tāpēc pasūtījumus jānoformē mājaslapā, sadaļā Iepirkties. Pēc pasūtījuma noformēšanas saņemsiet rēķinu.
  • Vai manu pasūtījumu var izņemt cita persona? - Jā, personai, kas saņems Jūsu pasūtījumu ir jāuzrāda Jūsu pasūtījuma numurs, vārds un jābūt informētai, ko esat pasūtījis.
  • Kur es varu pieminēt tortes dekorējuma vēlmes, noformējot pasūtījumu mājaslapā? - Savas vēlmes varat norādīt pasūtījuma formas ailē ''papildus informācija''.
  • Vai piedāvājat atlaides dzimšanas/vārda dienās? - Diemžēl šādas atlaides nepiedāvājam.

MAKSĀJUMI

  • Vai mans maksājums ir saņemts? - Papildus e-pastus par saņemtiem maksājumiem neizsūtām. Sazinamies gadījumos, ja apmaksa nav saņemta. Ja veicat maksājumu caur swedbank everypay, pēc maksājuma veikšanas automātiski saņemsiet e-pastu ar ziņu par saņemtu maksājumu, ja izvēlaties ''pārskaitījums ar rēķinu'', tad manuāli izskatām katru apmaksāto rēķinu un atzīmējam kā apmaksātu pēc maksājuma saņemšanas.
  • Vai pie Jums var maksāt ar karti? Vai varu samaksāt skaidrā naudā? - Pie mums, Daugavgrīvas ielā 93, ir iespējams norēķināties gan ar maksājumu karti, gan ar skaidru naudu. Ja vēlaties par pasūtījumu norēķināties pie mums uz vietas, tad formējot pasūtījumu mājaslapā pie ailes ''papildus informācija'' norādiet, ka vēlaties maksāt uz vietas pie saņemšanas. Ja nepieciešama pasūtījuma piegāde, tad rēķins jāapmaksā iepriekš.

RĒĶINI

  • Vai var izveidot rēķinu uz rekvizītiem? - Protams, mūsu mājaslapas sadaļā ''Iepirkties'', saliekot vēlamo sortimentu iepirkuma grozā un noformējot pasūtījuma formu ir iespēja ierakstīt ailē ''Uzņēmums vai organizācija'' sava uzņēmuma nosaukumu, tālāk automātiski parādīsies citu rekvizītu ailes.
  • Kur es varu redzēt rēķinu? - Rēķinu varēsiet apskatīt turpat mājaslapā vai savā norādītajā e-pastā.
  • Vai man ir jāaizpilda juridiskas personas ailes, ja vēlos noformēt pasūtījumu kā privātpersona? - Nē, Jums nav jāaizpilda uzņēmuma nosaukuma, reģistrācijas vai adreses ailes, ja vēlaties pasūtījumu noformēt kā privātpersona. Obligātās adreses ailē variet norādīt ''-'' zīmi.

DARBA LAIKS

  • Vai strādājat svētdienās/vai var pasūtīt uz svētdienu? - Svētdienas mums ir BRĪVAS, bet gadījumos, kad ir ieplānots apjomīgs pasūtījums strādājam arī svētdienā.
  • Vai pasūtījumu pie Jums var izņemt pirms plkst. 11:00? - Pie mums uz vietas, Daugavgrīvas ielā 93, ir iespējams izņemt pasūtījumu arī pirms plkst. 11:00, bet ne agrāk kā plkst. 9:00.
  • Līdz cikiem Jūs strādājat? Līdz cikiem var izņemt pasūtījumu? - Mūsu darba laiks darba dienās ir līdz plkst. 16:00, bet sestdienās līdz plkst. 13:00.

SORTIMENTS

  • Vai uzkodas, kūciņas, smalkmaizītes var pasūtīt mazāk par 5 gb? - Nē, minimālais pasūtījums no viena veida ir 5 gb.
  • Vai var vienā kliņģerī iecept divus dažādus veidus (pusi tādu, pusi tādu)? - Nē, šādu opciju nepiedāvājam.
  • Vai var uzcept mazāku par 1.5 kg kliņģeri? - Nē, minimālais kliņģera svars ir 1.5 kg.
  • Vai pie Jums ir garšīgi? Kurš ir visgaršīgākais kliņģeris? - Jā, neko negaršīgu nepiedāvājam. Nerimstošā klasika no saldajiem kliņģeriem - Lukss, Sarkanā Magone, Griljāža, Ābolītis u.c. No sāļajiem kliņģeriem - Šķiņķa, Ķekavas, Kungu, Mocarellas, Laša, Šampinjonu u.c.
  • Vai kliņģerus cepjat naktī vai iepriekšējā dienā? - Nē, lai kliņģeri būtu svaigi un baudāmi, tie tiek cepti tajā pat dienā uz laiku, kad veicot pasūtījumu bijāt norādījuši.
  • Vai pie Jums var nopirkt jau gatavu torti/kūku/kliņģeri/uzkodas? - Nē, tortes, kliņģerus, banketu ēdienkartes sortimentu ir jāpasūta mājaslapā. Iespēja nopirkt uz vietas gatavu ir mūsu nākotnes plānos.
  • Vai Jūs uz vietas rīkojiet brančus? - Nē, pašlaik šādu opciju nepiedāvājam. Bet esam izveidojuši branču ēdienkarti mājaslapā, kuru ir iespējams pasūtīt līdzņemšanai.
  • Uz cik personām pietiktu 1.5 kg kliņģeris? - Parasti rēķinām 150 g uz personu. Piemēram, uz 10 personām kā minimums iesakām izvelēties 1.5 kg kliņģeri.
  • Vai Jums ir pieejami veģetāri/vegāni ēdieni? - Jā, mūsu sortimentā var atrast arī veģetāras un vegāniskas opijas. Produktu aprakstos var atrast vai būs piemērots veģētāriešiem/vegāniem, bet atsevišķi izdalīti šie produkti nav.
  • Cik ilgi kliņģeris ir svaigs? Vai var ēst nākošajā dienā? - Ieteicams izlietot 48 h laikā.
  • Vai ir iespējams pasūtīt cipara/burta formā kliņģeri? - Jā, ja vēlaties kliņģeri burta/cipara formā, tad veicot pasūtījumu mājaslapā, pasūtījuma formas ailē ''papildus informācija'' norādiet, kuru kliņģeri vēlaties attiecīgā formā.
  • Vai varu izvēlēties speciālu dekoru kliņģeriem? - Nē. Papildus par maksu varat pasūtīt saldajiem kliņģeriem uzrakstus, bet sāļajiem - dekorus. Ja tomēr nepieciešams saldos kliņģerus dekorētus ar ogām nevis tādā dekorā kā piedāvājam, tad lūgums sazināties pa e-pastu pirms veicat šādu pasūtījumu.

PIEGĀDE

  • Vai pie piegādes varu norēķināties skaidrā naudā vai ar karti? - Nē, ja nepieciešama piegāde, rēķins jāapmaksā iepriekš.
  • Vai Jūs veicat piegādi? Vai piegāde ir pa maksu? - Jā, piedāvājam arī piegādes. Par piegādes zonām un to cenu varat aplūkot mājaslapas sadaļā Piegāde. Bezmaksas piegāde Rīgas robežās ir sākot no 200 EUR.
  • Cik ātrā laikā pie manis ieradīsies kurjers? - Kurjers pie mums ierodās laika posmā no plkst. 10-11:00, pēc tam arī veic piegādes, iespējama ari piegāde uz vēlāku laiku, bet uz agrāku - nē.
  • Vai pasūtījumus sūtat ar omnivu/dpd/pasta staciju? - Nē!

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.